Mereu sunt uimit de suma reclamelor proaste de la tv, de fiecare data ma intreb "oare ce idiot le plateste realizarea", mai ales acele reclame senzationale la detergenţi şi balsam pentru rufe, aduse din strainatate sau facute in Romania.
Inteleg si eu ca e destul de complicat sa faci un prieten bun dintr-un detergent, asa cum poti face dintr-o bere; ca ideile se repeta, ca esentialul reclamelor trebuie sa se reduca la faptul ca detergentul spala bine, etc. dar asta nu explica reclamele la balsam pentru rufe sau detergent in care actorul principal la un moment dat scoate din poseta, din aer, de nicaieri, o sticla de balsam pe care o lauda, de parca el a facut-o cu mâna lui, de parca e obligat sa o poarte prin lume alaturi de el, sa propavaduiasca puterile miraculoase ale balsamului.
Este celebra, pe posturile din Romania, reclama la Perwol; un balsam de rufe pe care nu cred că o să-l folosesc niciodată, din principiu, reclamele tâmpite vizează şi oameni tâmpiţi.
Protagonista, după o discuţie cu prietena, scoate din poşetă, de parcă e ceva normal să ai în poşeta aia mică în care încap 2ă farduri şi un ruj, ditamai sticla de balsam pentru rufe de 1L, 1,5L, etc, după cum e promoţia, sau campania, sau ce-or mai avea ei pe acolo.
Cât de tare se consumă sărmanii creativi care lucrează pe contul Perwol, tre să adapteze scoaterea balsamului din geantă la atâtea situaţii.
Rusine ba creativilor.
octombrie 22, 2007
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu