aprilie 02, 2009

Insemnari din Grota doldora de pixeli

Pula este un element esential al perpetuarii speciei umane, Respectati-o!
Aveti grija cand o bagati, cum o bagati si mai ales de ce o bagati.
Eu de exemplu am decis sa o bag si sa pun in pagina filmele care nu mi-au placut, deci in mod diferit decat fac de-obicei (cand pun 2a vorbe despre filmele care-mi plac), ia sa vad cate tin minte.
incep cu Ultimul vazut:
1.Juno (eu, insensibil la notele de gandire in stil american, precum si la solidarizarea intru ideea ca pruncii au unghii dupa ce ii depistezi cu testul de sarcina, dupa o luna de la ejaculare; ma declar nedumerit de succesul acestui asa-zis kino. posibil sa mai revin la acest alineat, nu stiu sigur...)
2.The Curious Case of Benjamin Button (parca-mi aduc aminte, dupa sfarsitul filmului, previzibil de la inceput, m-am uitat la Stefan: "interesanta poveste, cam lunga, da' care-i faza pana la urma?", Dana a auzit ca e mai buna cartea, dar totusi a fost terorizata, dupa ce a fost tintuita in cinema trei ore.
ps: cred ca era mai indicat daca Benjamin Nasture se nastea mort, dupa care invia mosneag, si poate murea mormoloc, intr-o balta de sperma.)
3. fuck, primele doua Mummy-i au fost foarte bine regizate si interpretare, cu destul de mult charme pentru asemenea gen cinematografic, ultimul insa a borit tot ce s-a facut in primele doua filme, actori obositi si rea intentie cinematografica, scremuta din dorinta de a rupe un box-office.

doar trei, ele sunt mai multe, dar de data asta le las doar trei. trei "ceasuri" rele. trei pierderi de timp.

Un comentariu:

Тier spunea...

Nu pot spune ce e adevarat si ce nu.
Dar intotdeauna ramane: То что тебе не понять, можеш понимать как хочешь!