aprilie 30, 2009

ora pentru pace

-pacea se invata la scoala?
-normal ca se invata la scoala, ca doar n-or sa-i invete pe copii tot felu de teoreme si prostii pe care ei le uita peste o saptamana, iar despre pace sa nu-i invete.
-pacea este buna, ea creste copii sanatosi si mari, ea indeplineste visele parintilor.
+o ora pentru pace repeta vocea vecinului din microbusul 104, vorbind la telefon, maine o sa aveti ora pentru pace, eu o sa scriu textul, directorul m-a rugat sa fac un plan pentru cat a mai ramas din anul scolar, o sa fie multiplicat si toata lumea o sa tina "ora pentru pace". scoala are nevoie de asta, a venit ordin de la minister. or sa vina controale si totul trebuie sa fie in regula.
-eu mi-am intors rapid capul sa vad cine vorbeste la telefon, fara sa ma holbez insistent, pentru ca nu vroiam sa intrerup discutia cu frustrari provocate de mine, era prea interesanta discutia. maine o sa aveti ora pentru pace.
-eu zic ca nu-i rau deloc.
-mi-aduce aminte de propaganda sovietica
pentru pace
pentru pace
noi cantam duios.
cacat.
+eu maine o sa scriu textul si o sa-l primesti pe adresa de internet, spunea individul de langa mine. o sa vina controale si totul tre sa fie in regula.
azi am fost ocupat, au venit astia de la olimpiada, discutia a deviat, nu mai este interesant, iata si statia ce se apropie, imi apartine in totalitate, cobor, o ora pentru pace.
-ai auzit ce vorbea ala de langa noi?
-nu, de ce?
-o ora pentru pace, el o sa faca un text despre pace, o sa-l multiplice, o sa-l dea la profesori, iar aia la randul lor or sa-l dea la mii de copii, oare cate ore despre pace se vor tine?
fuck, de-ar fi un razboi, atunci o sa avem ce sa povestim despre pace, cu adevarat.
o prietena din copilarie, de ceva timp devenita profesoara de matematica si informatica, 2 chestii care la moldoveni niciodata nu merg separat, ca doar seamana, dar nu despre asta e vorba. -deci prietena aia a mea din copilarie imi spune intr-o zi: noua la licee, gimnazii, ne vine comisie....voronin zice ca noi, profesorii, suntem vinovati, pentru ca n-am shtiut sa educam patriotizmul in copii.....
-pace, patriotism si inca ce?

Niciun comentariu: