aprilie 02, 2008

E Frumoasa, Geniala, e PR Manager-Bijutier si e Veronicika

6 comentarii:

Anonim spunea...

si shini o sa-tz citeasca articolul? macar trebuia sa pui si tu un rezumat.

Unknown spunea...

da click pe imagine, n-o sa ai nevoie de un rezumat.

Anonim spunea...

bai, rezumat insamna, prezentare pe scurt, a ideilor. eu daca maresc, tot mult de citit am ... de ce imi mai pierd timpul cu tine ... ca oricum pe valnaua ta esti :D

Anonim spunea...

Pai este si rezumatul (chiar in titlu) :D

Veronicika

Laura spunea...

tare prikolina o mai zis...Spio...:)) Asa e cu cat mai scurt cu atat mai bine..Si eu am postat ceva lung azi...Asa ca numa cei tare interesanti vor citi...eu am citit din ziar la tine pana la jumate...si m-am oprit...:D

Unknown spunea...

Lenea ii mare, am inteles, DAR imaginea nu era decat pentru argumentarea titlului pus de mine; daca ai dubii, il citesti atent; daca nu ai reusit sa ai rabdare, inseamna ca te-a convins titlul.