mai 16, 2008

Suntem nişte Drogaţi

Toţi avem nişte droguri care ne fac "varză", sunt sigur că diferenţele sunt notabile, dar totuşi le avem în sânge.
*Jocul de nebuni conquiztadori, care nu mă lasă până nu cuceresc lumea (Empire Earth 2) mă droghează,
*Noile episoade din banalul Grey's Anatomy sunt destul de eficiente, de ce oare? nu pot să-mi dau seama, pentru că rămâne un film de duzină,
*Plecarea la căţărat pe Carpaţii Meridionali mă va droga mâine,
*Cartea mea de metrou, cu publicitarul nebun, despre care mă pregătesc să fac o analiză, mă droghează până la muncă şi înapoi, mai iau câte puţin din ea şi când ajung acasă...
*Viitorul meu Sony EricssonW950i cu 4 Gb memorie internă şi touch screen, pe care o să-l achiziţionez în maxim 2 zile, deja mă extaziază;
*Vine Metallica la vară, pentru care deja am BILET :D
*Ofertă de job dintr-o parte, gânduri serioase de a pleca în altă parte,
*O şi câte mai sunt...
Patetic de materialist, dar totuşi... cred că o să dau vina pe droguri.

5 comentarii:

Anonim spunea...

si casa in care te retragi la sfarsitul zilei !?

Anonim spunea...

da....lucruri,lucruri,obiecte..droguri-da..fara de ele greu la sufletel:)

Anonim spunea...

da si telefonul tare e,ca si concertul,:)))raisa
ps cel anonim tot raisa

Unknown spunea...

Indubitabil

Anonim spunea...

aberati drogatilor.