august 05, 2008

Blea, eu o sa te ushid TERMINATOR !

in 2009 o sa apara Terminator 4,
+dupa experientza Terminator1 am inceput sa merg la scoala,
+au urmat efectele speciale, destul de interesante pentru acele vremuri, din Terminator2, a mai aparut un robot la activ, de data asta era un cyborg, dupa filmul asta am decis sa merg la cibernetica, mai tarziu am aflat ce e de fapt ciberbetica si am realizat care era eroarea de calcul, pentru timpul lui a fost interesant si 2, tre sa-l revad ca sa fiu destul de sincer.
+in 2003 a aparut 3, diversitatea a fost adusa de o femeie, Arnold a salvat din nou tot ce se putea salva, dar filmul a putzit a cacat.
+urmeaza in 2009 sa apara 4, dupa titlu pare sa fie ultima serie din qatrologia Terminator: Salvation, cam religios titlul, probabil ca biserica catolica a sponsorizat filmul, god blase america, heil caesar. ma gandeam deam la o posibila copie a seriei3, dar am dat pe net de trailerul filmului, ca de obicei americanii fac trailere bune, Cristian Bale in rolul principal.
iaca si linkul pentru un trailer HD

7 comentarii:

ana simon spunea...

asa cum 1 si 2 mi'au fost mult prea dragi, am refuzat sa vad 3, ca sa nu stric imaginea Terminatorului care o am in cap. in acelasi ritm, am sa refuz si 4.

Unknown spunea...

take a look at the trailer

Anonim spunea...

dk va plac filmele cu supereroi,recomand cu caldura,desi nu sunt fan al genului "the dark knight",ultimul batman..si sa-l vedeti la cinema..se merita

Anonim spunea...

tot cu christian bale..love that guy...

Unknown spunea...

ma gandesc de mult la Dark Knight, astept o copie mai buna pentru proiectie :D

Anonim spunea...

hi hi...bine scrii.romicutza
eu am in amintirile mele doar primele 2 parti dalishe ne videla

Anonim spunea...

imi place cum scrii hii hi
dalishe 1 i mojet 2 ne videla

romicutza