iunie 10, 2009

fără eschive şi n-am de gând să mă rog

care
crezi
ca e cel mai important lucru,
de care o sa tii cont in viata,
daca o iei de la capat?

pe care il ai si acum. nu cauta sa-l inventezi

nu discut progresul reincarnarii, ma fut, nu cred in reincarnare.
de la capat, probabil ca, unii o iau de cateva ori in viata.
pe langa toate, fiecare alege cum vrea sa-si rateze viata, in mod consecvent, in fiecare minut.
dar mai important este, de ce asa"?"

doi jlobi trăiesc in tine
păi cum decizi ce-ţi face bine?

Un comentariu:

iguana spunea...

am cules multe idei de aici
coc ganduri si eu acum

cel mai mult imi plac postarile scurte, aerisite, cu multe ganduri in ele
nici eu nu stiu daca as schimba ceva, daca as re-trai viata, poate as urca la doi ani intr-un avion spre Rio si sa raman acolo. In rest nimic :P