iulie 22, 2009

Aseară nu mai este azi

...aseară am corectat ora la al tău ceas mecanic,
are năravul să se oprească când îi convine.
Am făcut fum în cameră,
sunt la al doilea pachet de ţigări fără tine.
Cu tine aş fi înghiţit noduri,
iar tu m-ai fi rugat să-ţi povestesc ceva,
orice.
Am botezat coşul de gunoi doar cu filtre de ţigări.
De unde să ştiu unde eşti?
mai fumez un pic...
Televizorul, el urlă încet despre fotbal.
Ştiu puţine despre tine,
Nu mă dau în vânt după fotbal.
Asta cu siguranţă aş fi recunoscut în faţa ta
Vreau să ştii că-mi place să ştiu că eşti a mea.
Trebuie să ştii că mi-e al dracului de greu să fiu sincer,
Cearşafurile
Cearşafurile nu le-am schimbat,
mi-aduc aminte de tine.
Rage un bou,
Pizda scânceşte,
Ce se întâmplă...
Doamne fereşte...

3 comentarii:

Anonim spunea...

drag prieten,jale mi-i de tristetea ta. frumoasa poezie...spre sfirsit nu am inteles ceva cu..~pizda!..in fine,astept sa scrii cum ai readuso in cearsafuri pentru totdeauna,de..nu stim sa scrim cand ne e bine..... si,...nu mai fuma atita...romicutza

goo spunea...

trist da frumos. shi da... asculta recomandarea anonima shi nu fuma atita.

TM spunea...

ACHTUNG!!!ACHTUNG!!! Pasha e in love! Se anunta vreme frumoasa cu ploi de replici acide,ceata de sarcasm si cate o briza de pozitiv si fericire peste un suflet contrariat...:)))Bine,man!!