decembrie 30, 2009

Love Love Love

sunt multe lucruri pe care oamenii cred ca e bine sa le faci,
inclusiv cele din categoria "asa trebuie" sau "asa-i bine", na, cred ca sunt inca o duzina de taguri corespunzatoare pentru asa gen de actiuni, da' n-o lungesc...
unul dintre ele e spamul de sarbatori, care incepe cu de la "corporatie" la "corporatie" si se termina cu de la "om" la "om", ca la "oameni" cum ar spune cineva...
eu va zic, nahui s pleaja cu spamul de sarbatori, sunt unii care trimit in asa hal spamu ista, incat ai impresia ca ei traiesc cu iluzia purificarii spirituale prin spam...Pe de alta parte a baricadei eu intreb: NAHUIA?
obscen, pervers, dezgustator si et(cum vreti), eu intreb: NAHUIA?
primele spamuri au inceput sa se rostogoleasca, putini se intreaba ce ar dori cu adevarat celor abordati,  dar in 2009 nu se  termina nici o lume si in 2010 nu incepe o alta, adica in 2010 iti doresc dohuia, dar in 2009 nu prea...?
Eu zic sa ne iubim, iar si iar, din 2009 si pana in 202009.


7 comentarii:

vitalie spunea...

da în ce sistem ai parte de aşa chinuri? că parcă nu mi-i cunoscut.

Unknown spunea...

emoticoanele astea mega-originale nu-ti spun nimic? odnoglazniki dot ru

Anonim spunea...

aşa e, evoluţia tehnologică! cu spamuri cu tot...

ivanna spunea...

Pashka, si lumea chiar iti doreste binele ;)
da... pacat ca oamenii numai in anumite zile, perioade doresc ceva cuiva...

nadine spunea...

"iluzia purificării spirituale prin spam" - tehnoapocalipsa! :)

vitalie spunea...

@Pasha Morozov,
"emoticoanele astea mega-originale nu-ti spun nimic?"

a-a-a, iaca şi-i buba... Nu, n-am cont acolo. Am fost doar în schimb de priviri, din punct de vedere profesional, pe la odnok...ru. Nu ştiu ce se face înauntru.

Artur spunea...

pasha, shtii poezia ceia cu mosh craciun pe timp de criza? ap iaka. :)