martie 07, 2010

obsesiva dorinţă

Dorinţa mea nu se cumpără şi nici nu e de vânzare,
După câteva pachete de ţigări, uit de ea, dar revine mai puternică, sedată de nicotină,
O drogată cu ochi de sticlă, prin care privesc la tine...

O practic întrun singur exemplar, fără copii xerox de proastă calitate.

Eu pasc pe imaşul dorinţei mele,
Mă adăp din izvoarele ei seci
Şi rotesc ochii, obosit, spre soarele care-i povesteşte numărul dimineţilor

Dorinţa mea nu-şi sărbătoreşte ziua de naştere,
Căci s-a născut accidental, când te-am simţit udă de transpiraţie...
N-are nici certificat de naştere, nici termen de valabilitate,
Mă are pe mine şi pe tine...

Dorinţa mea n-a învăţat la şcoală
Şi nici dragoste n-a făcut,
Pleacă capul ruşinată atunci când mă apropii pre tare de tine.

Am prins-o cum îţi număra coastele,
degetele,
genele...
Mereu mă iau după ea şi mă duce departe,
După care mă rătăcesc,
Era să mă pierd de câteva ori...

4 comentarii:

Unknown spunea...

transpiratie zici... :)

Anonim spunea...

bun

Anonim spunea...

HAAAAAAAAAAA
MI-AM ADUS AMINTE CUM ADORMIAI IN FOTOLIU....
DAR POEZIA E BUNA,FOARTE BUNA!!
BRAVO PASHA!!
STII CINE:)

dark_me2007 spunea...

Chiar tare poezia...