ianuarie 06, 2008

Ţară de vânzare

Am dat recent de un editorial bun, o alegorie despre ce se întâmplă în R.Moldova, un calvar despre care toţi urlă dar nimeni nu vrea să audă, şi m-am gândit să pun un scurt fragment pe bighimot:

"Anul acesta am vrut să le cumpăr nepoţilor mei un cadou deosebit, ceva cum nu s-a mai pomenit şi (...) Să vedeţi însă, am găsit ce căutam (...)la ieşirea din piaţă, un ins suspect, cu mutră de bişniţar şi contrabandist, se apropie de mine şi-mi şopteşte: „Am o ţară de vânzare. Te asigur, ţara e minunată, e suverană şi independentă, n-are probleme teritoriale cu vecinii, e destul de democrată şi stabilă intern, ţine sărbătorile creştine pe stil vechi… Ţi-o dau la un preţ de nimic, căci am o mare bucurie şi vreau să mă îmbăt, dar n-am bani”.

Uite, aista da cadou de Crăciun, m-am gândit. Original şi nu-i scump. Bat palma, dau banii..."

restul pe site-ul TIMPUL, textul de pe site are completări consistente, foarte bune, autorul este Constantin Tănase, editor şef sau director la TIMPUL, dar ce contează, e unul dintre oamenii buni ce s-au născut în Moldova, aşa că savuraţi lectura textului integral vă rog.

2 comentarii:

Unknown spunea...

foarte buna poveste sau mai bine spus povestire.

Unknown spunea...

true si indubitabil