februarie 02, 2008

Şablonul Coca-Cola a fost reanimat, dar tot învechit rămâne

Alaltăieri, ora 5, ies calm din lift, program terminat cu succes după o zi plină de "oare să fac asta ori asta?hmm", ajung în intersecţie trăgând cu succes din ţigara. Fireşte că încep să fiu agresat de reclamele poziţionate strategic în intersecţie, în spatele meu un billboard imens pe care scrie "fabrica de fericire*Coca Cola", mă sperii oleacă, încep să-l privesc mai atent.
O combinaţie ciudată de monştri cu tentă comică, primul gând care îmi vine minte: "au înnebunit creativii de la Coca"; niţel dezgust în colţul gurii, urc rapid în primul autobuz şi pa!-coca-cola.
Azi, răsfoind câteva pagini de inet dau de un link către fabrica de fericire-aka-coca-cola.
Un filmuleţ făcut bine, animaţie ca la carte, doar că wtf, care e legătura cu mesajul "fericire?"
You are a litle monster, let coca-cola to make you happy....

5 comentarii:

Unknown spunea...

mi se pare evidenta legatura, hai noroc!

Anonim spunea...

e ceva cu spotul asta, dupa ce l-am privit nu mi se pare nicidecum apetisanta cola, mai ales ca are mai mult o culoare rosietica bautura, in fine, mai multa fericire imi sugera spotul ala vechi cu un camion plin de luminite cu poza mare a lu' Mos Craciun--> fericirea sarbatorilor, evident si nu a bauturii in sine,desi chiar reuseau sa se apropie de suflet atunci, mai ales ca si accesul la cola era mai dificil(cel putin pt mine)

Unknown spunea...

Versiunea originala a acestui bullshit capitalist se numeste "The Happiness Factory". Cred ca se putea traduce altfel decat "Fabrica de fericire". E prea tare spus. Si cand se exagereaza asa atunci chiar si cel mai prost cocalar s-ar gandi ( "gandi"... metaforic vorbind ) putin si ar zice: "'te'n mortii masii de fraieri care esti".
Iar personajele din povestea aceasta nu par deloc fericite. Mie chiar mi s-au parut chinuite, ceea ce nu m-a facut mai fericit, ba chiar m-a dus cu gandul la intretinerea de 600ron pt. decembrie....

Anonim spunea...

Si mie mi s-a parut aiurea reclama asta cu "Fabrica de fericire".

Unknown spunea...

eu beau Coca şi nu Pepsi, dar reclamele apreciate sunt cele de la Pepsi.