-Poate fi considerat iisus un brand dragi studenti? a intrebat putin frustrata profesoara roscovana.
-Poate tovarasa profesoara! a raspuns fara timp de ragaz ionel.
Mintile frustrate de intrebare, care impanzeau clasa, s-au aratat si mai nedumerite de blasfemia continua, generata in sala de curs. Nimeni nu schita nici un gest, fetele stoarse de emotie erau goale de orice replica.
-Mai are cineva o parere? ilinca! te rog...
-Cred ca iisus este un personaj bibilic si este un mantuitor, dar nu poate fi considerat un brand, ceea ce spuneti este o blasfemie.
-ionel, te rog sa iti argumentezi parerea, mai ales dupa cele spuse de ilinca!
ionel nu mai avea acelasi tupeu de care a dat dovada acu 5 minute, insa incerca sa isi gaseasca fortele sa depaseasca momentul.
-Pai, daca e sa il comparam pe iisus cu ipod, constatam ca ambii au fost si sunt vanduti permanent, ca inglobeaza o suma de valori, convietuiesc in imaginarul unei colectivitati si au niste calitati spirituale.
-Vezi ca incepi sa o iei razna ionel, parerea mea era ca iisus este un brand, si ai argumentat binisor parerea mea, dar ipodul nu poate avea calitati spirituale.
ionel simtea cum tamplele i se infierbanta si lacrimile ii podidesc pe obraji, ipodul era cel mai bun prieten al lui, ii intrase in suflet de ziua lui, cand tata a decis sa ii faca o bucurie. El ii canta de dragoste atunci cand ioana nu era langa el, el ii soptea povesti cu balauri atunci cand vroia sa isi aduca aminte de copilarie, dar mai ales, el facuse un om respectat din ionel, ceea ce nici macar iisus nu a putut sa faca.
"cum a putut sa zica ea asa ceva?"
martie 17, 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu