iulie 05, 2008

Am o problema cu americanii

De ceva timp am o problema cu americanii, cand am fost student nu m-am rupt niciodata sa plec cu work and travel, nu m-au impresionat niciodata prea tare statele, dar in ultimul timp, dupa cateva statistici, am inceput sa am o pica accentuata pe americani.
Toti stim ca americanii, printre multe altele, fac si multe filme, foarte multe filme. Au cea mai mare industrie de filme din lume, detin 75% din filmele consumate la nivel mondial, unele filme chiar sunt bune, dar marea majoritate a lor e o spalare de creier si o pierdere de timp si bani (in cazul in care mergi sa vezi filmele americanesti la cinema).
Sasha a fost la cinema, nu e un cinefil inrait, obisnuieste sa priveasca filme comerciale, n-are treaba cu filmele mai greu de digerat, dar face foarte bine distinctia intre un film comercial de calitate si unul de rahat.
Duminica a fost in mall la film, gagica gagicăsei a insistat la gagica lui ca sa mearga impreuna cu iubitii la film, duminica seara.
Tot ea a ales WANTED, un film cu A.Jolie, M. Freeman, si inca cativa actori. Sasha a ramas profund plictisit de film, mi-a povestit despre dezamagirea lui cu ironie, dar trebuia sa-i faca pe plac iubitei, asa ca a riscat sa reziste o ora jumate.

Povestirea lui mi-a adus aminte de capacitatea superba a americanilor (care lucreaza in industria filmului): astia chiar stiu sa faca trailere bune la filme.
Imediat dupa povestirea lui Sasha am cautat trailerul filmului, un trailer reusit pentru un film cu un asemenea subiect; da, dar filmul e de cacat, parca vad ca scoate un box-office de te doare capul.


4 comentarii:

ana simon spunea...

filmul respectiv are regizor rus bine cunoscut: Тимур Бекмамбетов.

am vazut filmul. nu este tipic american. sunt momente si idei bune de tot.
e adevarat ca are iz de film Holywoodian, insa nu este de kkt.

cred ca prietenul a fost mai mult influentat de faza ca prietenele isi doreau sa mearga la film, si a intrat cu scepticism din prima.

deci, filmul nu e spectaculos, dar nici de kkt.

have fun si vezi.

Unknown spunea...

poate cu alta ocazie, iar faptul ca e regizat de Timur...nu ma impresioneaza deloc, dar totusi, ca sa imi fac o parere obiectiva: cu alta ocazie voi privi Wanted ;)

Anonim spunea...

"Особо опасен": обобрав американцев за три дня на $50,1 млн., полновесный голливудский дебют Тимура Бекмамбетова обосновался на второй позиции ТОП-10, да к тому же, выйдя на 3 175 площадках, обставил лидера по среднему сбору с кинотеатра ($16 040).

Iaka Na...

Unknown spunea...

All shit is because there is Angelina Jolie, and americans are very stupid, see ya ;)