noiembrie 21, 2008

Te quiero puta /by/ Rammstein




6 comentarii:

Curagau Pavel spunea...

super tare melodia....imi place mai mult decat credeam Rammstein;)....o sami descarc albumul lor acum:D

Anonim spunea...

mda.ok. exceptind partea instrumentala cu trompetele,tipic mexicana (sau sud-amricana, wtver)mi-e cam greu de inghitit,sincer.still luv ya,puta masculina:)

Unknown spunea...

@pavel: descarca toata discografia, sunt multe piese bune, sunt si piese proaste indubitabil.
@StiiTu: habar n-am cine esti, puteai sa lasi niste initiale...

Anonim spunea...

nu pot sa cred!initiale,auzi..cam repede uiti.semnat:oxana

Unknown spunea...

@StiiTu: ma bucur cum ai semnat.

Anonim spunea...

mare instrument de prostie. de cate ori aud piesa imi vine sa-mi cumpar un kamaz,sa-mi iau un scalv imbracat in piele cu bucile decupate si sa ma urc pe toate masinile scumpe ale bulangiilor care le parcheaza pe avarii.

b0nd0