decembrie 02, 2008

mai e puţin şi se termină Antidot-ul

ieri am fost la un spectacol de teatru bun, foarte bun, despre caderea erei comuniste si repercursiunile acestei caderi. Antidot. De Nicoleta Esinencu. te regasesti in multe elemente pe parcursul piesei: de la masca antigaz mult exploatata la orele de protectie civila in scoala generala, la cazurile pe care le-ai auzit de la tv dar nu le-a interpretat niciodata personal. E mult de povestit si cred ca as fi un povestitor prost al acestui spectacol, e mult mai util sa fie urmarit live.
joi, 4 decembrie 2008 e ultima reprezentatie, maine e penultima. ai sansa sa iei un antidot pentru toate cacaturile de spectacole care se pun in scena in momentul de faţă in Chisinau.

5 comentarii:

Anonim spunea...

chiar ma duc! nu am fost de ani buni la teatru: multumesc de reclama
romica

Anonim spunea...

k`mon :) spectacolul e interesant doar prin originalitate si atyt :) pauze, monologuri s.a.m.d. eu ma asteptam la mai mult :)
acum nu ai sa spui ca tot teatrul nostru e rau. Am mai fost si pe Eminescu, Caragiale, Opera... si mi-a placut.

Unknown spunea...

@romica: sa mergi, iar dupa sa-mi spui parerea.
@artur: spectacolul asta genereaza aceleasi mecanisme de asimilare a informatiei si a simbolurilor ca si filmul meu preferat "Into the wild", din care multi nu au inteles nici un rahat, iar altii au adormit.
despre alte teatre: la Eminescu am fost (jali mare), Ionescu (vezi Eminescu), la Opera nu am ajuns, poate ajung, si o sa ma dau cu parerea si despre asta.

Anonim spunea...

Pasha are dreptate, este un performace care merita vazut. Si aici vreau sa aduc mai multe argumente: 1. Este mai mult decat un spectacol - este un performace - o imbinare de teatru, stencil shi arta vizuala, ceea ce deocamdata nici un regizor din MD nu a facut sau prezentat in MD; 2. tematica abordata este cat se poate de actuala, este mai mult decat o lectie de istorie, este o abordare personala asupra conceptului de separatism ( in contexte diverse). Artur, spune-mi shi mie care a fost ultimul spectacol de la Eminescu sau Ionesco care mi l-ai recomanda,a?

Anonim spunea...

Celor care le plac spectacole cu personaje in hamleti, n-au decat sa mearga la asa spectacole (c) octav Esinencu