noiembrie 30, 2007

Flori din Biţi şi Pixeli

Sunt un adept al mişcării pentru îmbogăţirea femeilor cu flori, iubesc să dăruiesc flori, rar, dar bine. Ei, următoarea etapă la care am trecut este cea a florilor digitale, sună cam aiurea, poate că faza e la fel ca şi cea cu florile de plastic pentru unii, dar eu cred că e vorba de florile viitorului, imaginaţi-vă o florărie digitală, cu mii de flori, toate catalogate conform indexului botanic, ba mai mult, flori imaginare, care nu se regăsesc în cărţi, dar care duc frumuseţea undeva la superlativ.

Ieri am început să pun baza primei florării digitale, cu prima floare creată în photoshop, nu a fost mare brânză, dar am impresia că mulţumirile au fost sincere.

Postez floarea cum ajung la ea, am lăsat-o la muncă, haha, am creat-o în timpul programului

Niciun comentariu: