noiembrie 30, 2007

Walk the line – Eşecul unui rol executat

Joaquin Phoenix rămâne un actor bun, chiar dacă filmul despre Cash a fost un rateu regizoral. Walk the line a fost o ecranizare fără sens, nu l-am văzut nici un minut pe Johnny Cash, ăla pe care îl ascult, ăla de care am rămas fermecat.

Tot ce am văzut este un actor de excepţie care a încercat cu tot dinadinsul să de-a viaţă unei legende. Phoenix a jucat bine, a făcut tot de ce în stare, l-am mai văzut, îl cunosc, e la fel de bun pe cât a putu să fie şi Jamie Fox (în Ray).

Walk the Line, un film care nu ajunge nicăieri, pentru că pe nimeni nu interesează faptul că Johnny a fost dependent de droguri, su cel puţin sunt sigur că interesează mai puţin, opera lui e tratată cu curul, asta e lucrul cel mai grav, nu mă interesează că filmul e o ecranizare a cărţii autobiografice a lui Cash.

Mai bine ascultaţi nişte Johnny Cash, a făcut muzică cu sufletul, până la bătrîneţe, vă asigur că a fost mai mult decât unul dintre cei mai buni.

Niciun comentariu: