noiembrie 09, 2007

Jedi Mania concurează cu Prostia


Urmărind acum cîteva ore un filmuleţ, postat de Spio pe blogul lui, mi-am adus aminte de o ştire uimitoare despre mania pentru filmele Star Wars, care ajunsese la un grad sporit de prostie.

În Australia, după un recensămînt, când oamenii au fost întrebaţi diferite amănunte, pentru a efectua o evidenţă statistică a evoluţiei percepţiei asupra lucrurilor şi a stilului de viaţă, au fost întrebaţi şi ce religie au. Răspunsul a fost surprinzător (toate astea se întîmplau în 2002, cine ştie la ce cifre s-a ajuns acum), unul din 270 de australieni s-a declarat Cavaler Jedi, da, este vorba despre ordinul din filmele SF Star Wars. Dacă ne luăm după populaţia Australiei, cam 70000 de indivizi s-au declarat adepţi ai religiei Jedi.
Paradox, o religie care nici nu există, măcar unii îşi fac scripturi şi corani, dar ăştia chiar au impresia că trăiesc în viitor, bazându-se pe testamentul lui Lucas.

7 comentarii:

broke spunea...

Ha, asta cu Australia o stii din lucrarea mea de la Semiotica, golanule !!!!

broke spunea...

Oare in viitor vor mai exista porumbei? Hahahahahahahahahahhahahahahaa !!!

broke spunea...

Inca ceva: certificatu asta vine si cu o sabie? ca daca da, eu vreau doua: una albastra si una...hmmm. verde... aaaa, ba nu... mov. Da, vreau una albastra si una mov.

Laura spunea...

Ce te-a luat broke...la detalii nesemnificative!
Dupa cum iti spuneam scrii exact ce te macina... indignarea asta a ta ce vrea sa spuna de fapt?
Esti preocupat de religie sau viitor...Sau doar critici si atat...?

Unknown spunea...

Nope, stie Broke ce stie, ai dreptate, sunt un golan, am uitat sa mentionez si sursa ta, certificatul cu sabii e mai scump. Imi pare rau daca te dezamagesc, dar o sa te coste, plus ca sabia mov a fost in serie limitata. S-a produs o singura sabie mov.
Un adevarat Jedi ar trebui sa cunoasca aceste aspecte.

Suru spunea...

Parol ca-i tare!
Credeam ca americanii ar fi fost mai numerosi in adoptarea religiei..:))

Anonim spunea...

bey vad ca va pricepeti la sabii si toate alea...vreau sa iau si eu cadou o sabie jedi (orice culoare) de unde pot sa iau?