decembrie 04, 2007

...



Toţi care umflă plîmânii cu plumbul benzinelor arse în Bucureşti ştiu, că: infrastructura e de căcat, aglomeraţiile sunt futere de mamă, iar să-mi bag şi să-mi scot e pe buzele tuturor.
Recent am migrat spre metrou, cu siguranţa generată de un abonament lunar, până la Eroilor îl am pe Supporte (colegul de apartament) în loc de mp3 player, un fel de audiobook specializat pe computere, cu el am discutat despre recent apărutele cartele albe, de la metroul din Bucureşti.
Ipoteza mea a picat, cartelele sunt albe nu pentru că s-au terminat contractele de publicitate, ci pentru că alţii au migrat consecvent ca şi mine spre subteran, iar firma care tipărea reclame pe banda magnetică a cartoanelor de metrou nu mai face faţă comenzilor venite de la Metrorex, călătorii din subteran s-au înmulţit cu 25%, o cifră consistentă aş spune eu, dar trenurile nu se înmulţesc la fel ca gândacii de bucătărie, aşa că la nodul subteran Unirii e pizdeţ, o experienţă ca în filmele cu chinezi.
Aşa că, deci, desigur, vezi tu: cât o să mai reziste şi subpământul? Nu ştiu, da*mi place că ajung cu juma de oră mai devreme acasă, mai mult timp pentru pixeli şi local area connection.

Niciun comentariu: