decembrie 12, 2007

"The Golden Compass" ajunge în România



Pentru amatorii genului Fantasy a apărut o nouă provocare cinematografică, "The Golden Compass", prima serie din trilogia britanică "His Dark Materials ", scrisă de Philip Pullman, la fel de cunoscută ca şi "Stăpânul Inelelor" sau "Cronicile din Narnia".
Pe internet au apărut de ceva timp trailere, filmul este aşteptat peste tot.
Pe 7dec 2007 a fost lansat în cinematografele din USA, iar din 14dec 2007 va fi prezent şi în cinematografele din România. Ceea ce am aşteptat cu nerăbdare se va întâmpla în 14dec, aşa că, de Crăciun cred că o să-mi fac un cadou cinematografic.
Pentru curioşi: urmăriţi trailerele mai scurte de pe net, mai ales cel cu lupta urşilor, eu spun că filmul n-o să înşele aşteptările.
Cut.

2 comentarii:

Anonim spunea...

asteptarile mele le-o cam inselat. bine realizat, cu efecte si tot tacamul, dar au uitat de un detaliu foarte important - subiectul. are atat de multa umplutura, ca daca stai, dupa ce l-ai vazut, sa faci un rezumat, practic n-ai ramas cu nimic...

Unknown spunea...

eu raman adeptul Lord of The Rings, Golden Compass are ceva, numai ca diferenta cea mare e in jocul actorilor care e slab. in LOTR actorii joaca la modul serios, aici joaca la modul poveste. subiectul cica e mai bine determinat in carte.