martie 31, 2009

Ce se va intampla dupa alegerile din 5 aprilie 2009

dupa alegerile din 5 aprilie, la Chisinau vine filmul românesc :)
cand: 11-17 APRILIE.
evenimentul este organizat de Institutul Cultural Român.
prezenţa pentru proiecţii se va face la cinematograful Odeon. de la ora 18 la 20.
intrarea este libera.
dintre filmele care vor fi proiectate, cateva le-am vazut, dar sunt destule care merita vazute.
s-ar putea sa merg chiar la fiecare film, inclusiv sa revad acele filme care mi-au placut.
asa deci, lista:
-Pescuit sportiv(mi-a fost recomandat)
-Boogie(vazut, m-a surpins cu dialogurile extrem de realiste, filmul este foarte viu)
-Restul e tăcere(laude multe, nu l-am vazut)
-Schimb valutar (nu l-am vazut)
-Niki Ardelean, colonel în rezervă (kino de kino)
-Elevator(un film cu mini-mini buget, premiat, astept sa-l vad)
-Întâlniri încrucişate(?)
-Italiencele (?)
-Tache(la regie semneaza Igor Cobileanski, astept surpriza)
-Valuri(?)
-Tertium non datur(?)
-O zi bună de plajă (un scurt destul de interesant, surprinzator la capitolul personaje)
-Challenge Day (?)
Din cate stiu eu, toate filmele sunt produse dupa anul 2000, deci in Românica se produc filme spre deosebire de Moldavica.

eveniment de ne-neglijat

Un comentariu:

Vlada spunea...

Bun titlu si informatia e utila;)