martie 24, 2009

Păcat, gândurile bune mor...

Cele mai bune gânduri îmi vin atunci când nu le pot scrie şi le uit, 100% le uit.
Dar vreau să spun că sunt cele mai bune gânduri, legate de: ură, de raţiune, de mine, poate chiar şi de dragoste.
Cele mai bune.
Pachetul plin de ţigări, uitat într-o haină neîmbrăcată de mult timp, îl găsesc când eu rămân fără ţigări. Nu întotdeauna, dar totuşi când rămân fără ţigări. Pachetul de ţigări e un căcat, îmi cumpăr oricând altul şi nici măcar nu foarte scump.
Dar când vine vorba de gânduri, nu prea reuşeşti să le cumperi şi încă nu prea scump.
Şi dacă s-ar întâmpla asta de fiecare dată înainte de somn, când eşti deja cu ochii bătuţi în cuie! Doar n-o să stai treaz toată noaptea, în fiecare noapte.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ha, faina postarea! si eu ma gandeam zilele trecute la asta..

vorba lui eliade, sacrificam cele mai importante momente din viata nimicniciei:

"Cat de absurde 'sacrificii' facem fiecare dintre noi, jertfind neantului si somnului atatea intentii, atatea ganduri, atata generozitate!"
"Nu ma gandesc acum la 'lucrurile mari', bunaoara la viata noastra, din care nu facem aproape niciodata un lucru desavarsit; sau la 'tineretea' noastra, pe care nu o ardem pana la incandescenta finala, ci o consumam pe-ndelete, sacrificand nimicniciei cele mai patetice ceasuri de dragoste, deznadejde, contemplatie sau melancolie..."

"Ma gandesc insa la un lucru mai modest: la anumite ganduri pe care nu le ducem pana la capat, la anumite poeme pe care nu le scriem..."

Anonim spunea...

....CREDeam shi eu la fel dar...gindul bun daca chiar e bun.. ma urmareste intotdeauna..
CHIAR DACA MI)I LENE SA FAC CEVA CU EL..CIND SIMT CA APARE,SE DEPOZITEAZA EL UNDE TRE IN MAREA MEA MEMORIE. MA INTORC LA EL,CAND IMPULSUL URMATOR E MAI TARE CRED...
CE MAI SCRIU SHI EU...EXEMPLU> APARE CATE O FRAZA BUNA,EU CRED CA E UN INCEPUT BUN DE POEZIE...MULTE ORI REVIN LA EA PESTE LUNI DE ZILE....POEZIA ORICUM VA FI.*ROMICUTA