martie 12, 2009

Laie /VS/ Bălaie

Sper sa ramana clar pentru melomani: tangoul nu-i muzica clasica si nici invers, Andrusha s-a convins de asta, azi a recunoscut oficial, asa ca grija mea pentru cunoasterea universala s-a mai domolit. Chiar daca sunt folosite intrumente similare pentru definirea sonora a acestor genuri muzicale, ele nu sunt in oglinda, sunt diferite.
Pai da, iaca anume comparatia asta, facuta ieri de Andrusha m-a dus cu gandul la cultura politica a "shetăţănilor" de pe meleagurile moldo, ei cam încurcă tangoul cu muzica clasică, altfel spus. Ce-i drept în politica modlovenească, după cum a confirmat, de faţă cu mine, un partidist cu experienţă şi gărgăuni politici, nu există o afinitate faţă de politic, există doar preferinţe vizuale. Ori cuiva îi plac trandafirii, dar nu ştie cât de spinoşi pot fi ăştia, ori cuiva îi plac stejarii, fără să înţeleagă că ăştia sunt buni doar ca materie primă, iar la noi în MD sunt din ce în ce mai puţini în mediul natural, sau e clar: unii seceră şi ciocănesc, fără să asculte muzica.
Dar de ales tot trebuie de ales, ce fel de muzică preferi, poate că-ţi plac genurile astea mai amestecate, sau tangourile care ai impresia că-s muzici clasice, dar nu e aşa.
Aşa că nu mai sta cu mâna în chiloţi şi hai la vot pe 5 aprilie 2009, pentru că:
-plăteşti impozite, dada, le plăteşti fără să vrei, chiar şi când cumperi "lapte" sau prezervative.
-pentru că ai pasport.
-pentru că dacă te doare-n pulă, o să te doară capul după.
hai - Mută iapa! oi fi eu anarhist, dar vreau ca sistemul să nu mă devoreze, pentru asta mă duc la vot.

5 comentarii:

Anonim spunea...

...mdaa, e bine sa crezi in ceva - orice, e mai usor sa traiesti avind credinta.

P.S. Cat mai putina informatie cu atat mai multa credinta.

Unknown spunea...

ce huineaaaaa! nu ma ashpteptam aportul meu sa fie asa de mare.

Unknown spunea...

@spio: people influence people ;)

Unknown spunea...

o da!!!
adevarul ca acea bucatzica de informatie care am vazut-o - afost cea mai impresionanta prin adevarul si exactitatea redarii.
apropo, daca poti scaneaz-o si trimite-mi imaginea pe mail pls

cris spunea...

:) merci