martie 11, 2009

Sugativa naste monstri, ce bine

Am o sugativa de carnetel, care inghite, oriunde m-as afla, tot. Strambe, bube, prostolologii, culturologii, absolut tot. Dar ce fac altii fara carnetel? ca in cap fug toate care incotro si nu le mai gasesti nici la pastele calului.
"Draga carnetel, iti scriu nu stiu a cata oara, baga-ti pula si nu mai imprima toate porcariile, fii atent doar la ce-i mai important. Cum deduci ce-i mai important? Treaba ta!"
Eu stiu ce fac altii, ei uita, pur si simplu uita toate prostiile si toate posibilile genialitati care le trec candva prin minte, "just do it" spunea un filosof contemporan.
In ultimul timp ma uit la prea multe reclame de la care imi vine sa borasc. De ce? Am inceput sa ma uit la tv. Astia n-au carnetel, ei au prompter si ... cacat.
Reclamele de la care iti vine sa borasti sunt cele mai bune, mie imi plac, ma ajuta sa inteleg cat de prosti sunt altii. Dar ma doare ca astora, cineva, le ofera sansa sa-si manifeste prostia.
Eu le-as taia coaiele, sa se chinuie toata viata cu neimpliniri sexuale si abia pe lumea ailalta sa le screasca un coi.
mda, Dumnezeu a murit spunea Nietzche, cine n-a fost la inmormantare este rugat sa depuna flori la adresa "virtuala" www.iad-sau-rai.god (punct)

Un comentariu:

Anonim spunea...

ideea carnetelului e pur si simplu geniala
absolut geniala
si nu numai pentru idei de reclame
ci si pentru fantezii
poezii
dorinte si vise
pasiuni
ai deschide carnetelul si ai vedea ca esti un om integru
cu vise
de care s-ar putea sa uiti cand descoperi ca nu ai 3 lei de maxi
iaka